Data ważności ogłoszenia: 18 stycznia 2026 (niedziela)

Technik prac biurowych (kpv-1) - Kraków, małopolskie

Data dodania: 2025-12-18
Dodane przez: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pracodawca: Komenda Miejska Policji w Krakowie
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/25/6012

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Insp. Marka Woźniczki 2, 30-392 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1.Rejestracja spraw wpływających do Wydziału do Walki z Przestępczością Przeciwko Mieniu Komisariatu Policji V w Krakowie w Dzienniku Korespondencyjnym prowadzonym w formie elektronicznej.
2.Przyjmowanie, segregacja i rozdział poczty wydziałowej.
3.Ekspediowanie poczty jawnej do jednostek Policji oraz poza nimi poprzez prowadzenie rejestru Elektroniczny Nadawca-Poczta Polska EPO.
4.Archiwizowanie dokumentacji jawnej wg Jednolitego rzeczowego wykazu akt Policji oraz sporządzanie spisów archiwalnych w celu przekazania do składnicy akt Komisariatu Policji V w Krakowie.
5.Bieżące, dokładne i prawidłowe prowadzenie książki dowodów rzeczowych w Elektronicznym Rejestrze Czynności Dochodzeniowo-Śledczych Wydziału d/w z Przestępczością Przeciwko Mieniu KP V w Krakowie podczas nieobecności inspektora ds. dowodów rzeczowych.
6.Dokonywanie dodatkowych ustaleń w związku z dokumentami wpływającymi do Wydziału, odbieranie telefonów w celu wsparcia bieżącej pracy pracowników.
Komendy Miejskiej Policji w Krakowie ul. insp. Marka Woźniczki 2, 30-392 Kraków.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.03.2026
Data zakończenia: 01.06.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 741,35 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie zasadnicze 4.741,35 zł brutto plus dodatek za wysługę (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: technik prac biurowych*
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Technik prac biurowych*
Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
Uprawnienia:
  • komunikatywność

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: 1)poziom wykształcenia: średnie,
2)kwalifikacje zawodowe: pożądany kurs sekretarsko-asystencki
3)staż pracy: minimum 6 miesięcy stażu w administracji publicznej, pożądany 1 rok
4)doświadczenie zawodowe: w obsłudze baz danych
5) umiejętności niezbędne:
- pracy zespołowej, komunikowania się,
- obsługi komputera i programów MS Word i MS Excel i urządzeń biurowych,
- organizowania, współpracy,
- organizacji pracy własnej,
- znajomość przepisów dot. zasad pracy kancelaryjnej
6) umiejętności pożądane: doświadczenie w administracji publicznej, praca na podobnym stanowisku
4) uprawnienia: nie dotyczy
5) znajomość języków obcych: nie dotyczy poziom znajomości: nie dotyczy

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Komenda Miejska Policji w Krakowie
NIP: 6750005594
Krótki opis działalności gospodarczej: policja
komenda wpisana również pod rekordem 11302,11796 usunieto REGON - staz
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 31-137 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Pracodawca Komenda Miejska Policji w Krakowie
Nr telefonu: 478352566
E-mail: praca.kmpkrakow@krakow.policja.gov.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: WYMAGANE DOKUMNETY: Życiorys
praca.kmpkrakow@krakow.policja.gov.pl
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

opublikowano: 2025-12-18
Komentarze
Polityka Prywatności