Numer oferty: StPr/25/2682
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Jedności 8, 8a, 8b, 41-200 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Opis stanowiska pracy :
- bieżące zaopatrywanie pracowników obsługi w środki czystości oraz drobne sprzęty, inwentaryzacja środków w magazynie
- prowadzenie szczegółowej ewidencji kluczy w ośrodkach WNF w Sosnowcu, kontrola ich stanu i zapasu
- prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem portierni obsługa systemu elektronicznej portierni, weryfikacja upoważnień, rejestrów, bieżąca aktualizacja tras patrolowych oraz weryfikacja raportów z obchodów itp.
- prowadzenie dokumentacji w zakresie umów na dostawę mediów oraz łączności telefonicznej, sporządzanie rozdzielników kosztów oraz prowadzenie rozliczeń i rejestrów faktur
- uczestniczenie w komisji kasacyjnej, przygotowanie dokumentacji związanej z likwidacją materiałów będących zarówno w ewidencji Działu Administracyjno-Gospodarczego w Sosnowcu, jak i pozostałych jednostek Wydziału wraz z usuwaniem sprzętu po-kasacyjnego (w tym obsługa umów na odbiór elektrośmieci)
- dbałość o stan i aktualność informacji, oznaczeń, tabliczek i znaków na terenach WNF
- opracowywanie spraw związanych z realizacją zapotrzebowań (tj. wystawianie dokumentów RW oraz przekazywanie ich do realizacji przez magazyn)
- dbałość o dostęp do danych z zakresu opracowywanych tematów oraz sprawną komunikację i przepływ informacji służbowych
- opracowywanie dokumentacji związanej z przyjmowaniem, kasacjami, przekazaniami oraz wypożyczaniem majątku Działu wraz z odnotowywaniem w stosownym rejestrze
- uczestnictwo w organizacji uroczystości ŚUM
- współpraca z jednostkami Uczelni oraz z firmami świadczącymi usługi na rzecz Wydziału.
Miejsce wykonywania pracy: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
ul. Jedności 8, 8a, 8b, Sosnowiec
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 18.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 250 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie: 5250 zł brutto + dodatek stażowy. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie lub wyższe
- doświadczenie w pracy wymagającej kontaktów interpersonalnych
- umiejętność prowadzenia korespondencji
- znajomość pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu
- wysoka kultura osobista i pozytywne nastawienie do ludzi
- radzenie sobie w pracy pod presją czasu
- dokładność, precyzja w działaniu i dbałość o szczegóły
- inicjatywa i zaangażowanie w wykonywaniu obowiązków
- uczciwość i rzetelność
Wymagania mile widziane:
- mile widziane doświadczenie w pracy administracyjnej
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH
NIP: 6340005301
REGON: 000289035
Krótki opis działalności gospodarczej: SZKOŁY WYŻSZE.
Adres www: www.sum.edu.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu: Magdalena Sarkowicz-Poloczek
E-mail: rekrutacja.kadry@sum.edu.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV - Kontakt e-mail: rekrutacja.kadry@sum.edu.pl lub dokumenty przesłać drogą pocztową na adres: ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice.
W tytule proszę wpisać: stanowisko: Samodzielny referent ds. administracyjno-gospodarczych
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta, Termin: Kontakt e-mail: rekrutacja.kadry@sum.edu.pl lub dokumenty przesłać drogą pocztową, Godziny : 7:30-15:30