Praktyczne szkolenia, spotkania z doświadczonymi specjalistami, poznanie nowinek i trendów w branży oraz integracja - to tylko niektóre z elementów zbliżającej się w stolicy Podkarpacia konferencji MEGA Rzeszów 2014. Już 23-24 października w hotelu Hilton Garden Inn w Rzeszowie będzie można zobaczyć i posłuchać ekspertów z branży marketingu i sprzedaży.
Dwa dni konferencji to nie tylko mnóstwo wiedzy i inspiracji dla uczestników. To także czas na integrację, pozyskanie nowych kontaktów i dobrą zabawę. Pierwszy dzień - 23 października, poświęcony zostanie tematom marketingowym. Podczas niego uczestnicy będą mogli wziąć udział w praktycznym warsztacie pt. Skuteczne prezentowanie projektów i pomysłów biznesowych poprowadzonym przez doświadczonego trenera, Wojtka Murzyna. Również tego dnia będzie można posłuchać wystąpień sześciu specjalistów z branży marketingu. Prelekcje poprowadzą:
· Izabela Sałamacha z tematem: Marketing społeczny - wyzwanie czy trend?
· Magdalena Petryniak z tematem: Wprowadzanie w zachwyt klientów - skuteczną metodą na budowanie trwałych relacji i zatrzymanie retencji?
· Bohdan Pawłowicz z tematem: Lojalność w marketingu - skoro takie proste, to czemu to tak trudne…
· Jakub Woźniak z tematem: Jak niewidzialnie wpływać na ludzi - techniki subtelnej perswazji w marketingu
· Janusz Kamieński z tematem: Dlaczego poważne inwestycje w marketing, a także wysoka sprzedaż mogą doprowadzić do …upadku firmy?
· Jacek Kotarbiński z tematem: Seks i kłamstwa w marketingu i sprzedaży.
24 października, czyli drugiego dnia konferencji organizatorzy zaplanowali tematykę sprzedaży. Uczestnicy wydarzenia będą mogli wziąć udział w warsztacie pt. "Negocjowanie z Rozproszoną Strukturą Decyzyjną czyli Sprzedaż do Organizacji" prowadzonym przez Wojtka Zatorskiego, trenera z wieloletnim doświadczeniem. Ponadto na scenie wystąpią:
· Anita Szymczuch z tematem: Czy sprzedaży można się nauczyć?
· Maciej Dutko z tematem: Jak nie spalić się na starcie - czyli słowo o spamerstwie.
· Kuba Szpunar z tematem: Komunikacja relacji -jak się komunikować by budować głębokie relacje
· Leszek Waliszewski z tematem: Jak Skutecznie Zarządzać Firmą.
· Jacek Rozenek z tematem: Sprzedaj zaufanie, zyskaj zaufanie - czyli rzecz o sprzedaży opartej o relacje i zaufanie - budowanie przewagi na konkurencyjnym rynku
Konferencja skierowana jest przede wszystkim do właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw, kadry zarządzającej ale też pracowników działów sprzedaży i marketingu oraz osób odpowiadających za te tematy w firmach. Organizatorami konferencji są firmy: BC Group oraz Concrea. Szczegółowe informacje, program oraz możliwość rejestracji na konferencje znajdują się na stronie www.mega.rzeszow.pl.
Dzięki dwudniowej konferencji każdy znajdzie coś dla siebie i zdobędzie jak najwięcej wartościowej wiedzy do zastosowania w praktyce. Fakt, że konferencja odbywać się będzie w Stolicy Podkarpacia, będzie również możliwość zwiedzenia tego pięknego miasta oraz nawiązania interesujących znajomości.
Organizatorami wydarzenia są podobnie jak w ubiegłym roku BC Group - firma szkoleniowa oraz Concrea - firma doradztwa marketingowego.
Konferencję docenił Prezydent Miasta Rzeszowa obejmując wydarzenie Patronatem Honorowym. Więcej informacji na temat wydarzenia oraz wstępny program dostępny jest na stronie www.mega.rzeszow.pl. Ciekawostki związane z konferencją, newsy na temat prelegentów na bieżąco można śledzić na facebook'owym profilu https://www.facebook.com/MEGARzeszow oraz http://www.twitter.com/MEGARzeszow.