Kongres Public Relations
21 kwietnia 2010 roku rozpocznie się trzydniowy IX Kongres Public Relations. Podczas konferencji odbędą się debaty, warsztaty oraz wystąpienia najlepszych polskich ekspertów i praktyków branży PR.
Podczas tegorocznego Kongresu nie zabraknie polityki, jak przystało na
rok wyborczy. Ale głównymi zagadnieniami konferencji będą: Public
Relations 2.0, temat traktujący o nowych trendach w PR oraz niezwykle
istotny w naszej pracy pomiar efektów. – zdradza dr Dariusz
Tworzydło, pomysłodawca i główny organizator Kongresu.
W tematykę ostatnich wydarzeń na rynku PR wprowadzi uczestników Kongresu
Adam Łaszyn, Prezes Zarządu Alert Media
Communications. Wystąpią również Katarzyna-Prus Malinowska,
Dyrektor ds. Promocji i Komunikacja Direct Banking BZ WBK, Paweł
Trochimiuk, Prezes Zarządu Związku Firm PR, Dariusz
Chołost z Korporacji Badawczej PRETENDENT oraz Dominik
Kaznowski, Head of marketing & PR, Nasza-klasa.pl. Pozostałych gości
można poznać sięgając po program znajdujący się na stronie
www.kongrespr.pl.
Najciekawsze wykłady IX Kongresu Public Relations zostaną zarchiwizowane
i udostępnione w serwisie wideokonferencyjnym. Zapowiedź wydarzenia
można już obejrzeć na stronie Kongresu w aktualnościach.
Organizatorem Kongresu, oprócz Zakładu Public Relations Wyższej Szkoły
Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie jest Agencja Public Relations RPR
Group. Merytorycznie w bieżącym roku organizatorzy nawiązali współpracę z
Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego
.
źródło: WSIiZ
ostatnia zmiana: 2010-03-25