- W poprzednich edycjach poprzeczkę zawieszono bardzo wysoko, tym razem uczestnicy również się nie zawiodą - zapowiada pomysłodawca i organizator Mateusz Tułecki, Człowiek Polskiego Internetu - ta edycja, podobnie, jak poprzednie będzie szczególna. Jeszcze ciekawsze tematy, wspaniali prelegenci i niezapomniana atmosfera. Rewolucyjnych zmian w formacie nie będzie, raczej ewolucja i dopracowywanie szczegółów.
O tym, że internet i nowe technologie łączą nie trzeba nikogo przekonywać, a już na pewno nie znakomitych ekspertów, którzy będą gościć na tegorocznej konferencji InternetBeta. Lista prelegentów to już ponad 90 nazwisk! Wystąpią m.in. takie slawy, jak Paweł Tkaczyk, Yuri Drabent, Mariusz Wesołowski, Roman Łoziński, Krzysztof Sobieszek, Artur Kurasiński, Łukasz Gujski, Filip Połoska, Magdalena Dobrowolska-Sagan (Lemon Sky JWT), Międzynarodowy klimat zapewnią zagraniczni goście. A wśród nich mi.in. Rory Yates (HeathWallace) oraz Mike Sikorski (Huggity).
VI edycja InternetBeta to przede wszystkim znakomita okazja by przyjrzeć się świeżym trendom i najważniejszym tematom dotyczącym branży internetowej. Usłyszymy m.in. o sprzedaży strategicznej za granicą, której najważniejsze aspekty przedstawi Paulina Wardęga PIXERS, a w możliwości jakie marketerom daje Instagram wdroży uczestników Łukasz Wołek z Eura7. Rafael Moucka przeanalizuje możliwości rozwoju małych start up'ów, Włas Chorowiec (LeadBullet S.A.) nakreśli dobre strony Native Advertising, a o potencjale jaki drzemie w informacjach publicznych usłyszymy od Marcina Maj redaktora Dziennika Internautów. A to jedynie przedsmak emocji jakie czekają uczestników InternetBeta 2014.
Podczas pierwszego dnia konferencji, między prelekcjami zaprezentuje się 8 startupów w ramach konkursu Startup Sito. Rozstrzygnięcie odbędzie się ostatniego dnia, w piątek.
- Jesteśmy dumni, że ponownie współorganizujemy tak prestiżową konferencję. Kolejne edycje udowadniają słuszność idei organizatorów. Zgromadzenie przedstawicieli różnych środowisk związanych z internetem rozwija relacje i stanowi płaszczyznę do wymiany cennych uwag - dodaje Michał Kraus, Dyrektor ds. PR i Marketingu w Grupie Unity.
- Dlaczego warto wziąć udział w Konferencji InternetBeta? Ze względu na wysoki poziom merytoryczny i klimat imprezy. W jednym miejscu będzie można posłuchać wielu aspektach nowych technologii i internetu, z naciskiem na różne sposoby ich wykorzystania i porozmawiać z każdym uczestnikiem. To miejsce na nawiązanie kontaktów biznesowych - podkreśla Mateusz Tułecki
Organizatorem wydarzenia jest Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, a współorganizatorem - Grupa Unity oraz Gazeta.pl
Wśród Partnerów InternetBeta 2014 są m.in. Startupfest, FreshMail, Enterprise Irleand. Medialne wsparcie: Marketer+, SOCIALPRESS, Interaktywnie.com, Marketing przy Kawie, Dziennik Internautów, Crossweb, GoMobi, Mobile Trends, Mobile Click, Marketing Mobilny, eFinanse, Dziennik Wschodni.
Więcej informacji oraz szczegóły dotyczące rejestracji można znaleźć na stronie
www.internetbeta.pl.
Program konferencji:
http://internetbeta.pl/program/