Wybierając tę specjalność nabędziesz wiedzę z zakresu projektowania i wdrażania kompleksowych kampanii reklamowych on-line, najnowszych trendów reklamy w internecie czy społecznego życia w sieci.
Dodatkowo nauczysz się dbania o odpowiednią obecność firmy w sieci (pozycjonowanie, wyszukiwarki, strona, kampanie). Dokształcisz się również z dziedziny dziennikarstwa, ze szczególnym uwzględnieniem pracy w serwisach i portalach internetowych.
W programie studiów m.in.:
Specjalność realizowana jest od 2. semestru na studiach II stopnia.
A co po studiach?
Jako absolwent z powodzeniem będziesz mógł otworzyć własną agencję, świadczącą usługi dla małych i średnich przedsiębiorstw, będziesz mógł również podjąć pracę w agencjach reklamowych oraz interaktywnych. Nabyte umiejętności pozwolą Ci na pracę zarówno w portalach internetowych (horyzontalnych i branżowych), jak i w organizacjach pozarządowych oraz samorządach, na stanowiskach związanych z zarządzaniem obecnością firmy w sieci.
Więcej informacji o specjalności Marketing Interaktywny.