Marketing Interaktywny - NOWOŚĆ na kierunku DZIENNIKARSTWO I KOMUNIKACJA SPOŁECZNA WSIiZ

Wybierając tę specjalność nabędziesz wiedzę z zakresu projektowania i wdrażania kompleksowych kampanii reklamowych on-line, najnowszych trendów reklamy w internecie czy społecznego życia w sieci.

Dodatkowo nauczysz się dbania o odpowiednią obecność firmy w sieci (pozycjonowanie, wyszukiwarki, strona, kampanie). Dokształcisz się również z dziedziny dziennikarstwa, ze szczególnym uwzględnieniem pracy w serwisach i portalach internetowych.

W programie studiów m.in.:

  • marketing i reklama w społeczeństwie informacyjnym
  • komunikacja marketingowa w internecie
  • podstawy technologii internetowych
  • kampanie reklamowe w internecie
  • planowanie strategiczne w internecie
  • e-mail marketing
  • podstawy e-commerce

Specjalność realizowana jest od 2. semestru na studiach II stopnia.

A co po studiach?

Jako absolwent z powodzeniem będziesz mógł otworzyć własną agencję, świadczącą usługi dla małych i średnich przedsiębiorstw, będziesz mógł również podjąć pracę w agencjach reklamowych oraz interaktywnych. Nabyte umiejętności pozwolą Ci na pracę zarówno w  portalach internetowych (horyzontalnych i branżowych), jak i w organizacjach pozarządowych oraz samorządach, na stanowiskach związanych z zarządzaniem obecnością firmy w sieci.

Więcej informacji o specjalności Marketing Interaktywny.

ostatnia zmiana: 2009-05-06
Komentarze
Polityka Prywatności